Meillä on vieraillut maaliskuun aikana paljon ihania vieraita :) On taas se aika vuodesta, kun karvat saa kyytiä.

Täällä on käynyt trimmattavana Tyyne. Tässä Tyynen ennen ja jälkeen poseeraukset:

 

Meillä kävi myös Tyynen poika Remu (K. Putki-Mies). Remun mukana oli isosisko Hertta, joka on mun eka kasvatti. Remua viimeisteltiin kesäkuntoon Hertan ihmetellessä touhua. Hertta on nimittäin sileäkarvainen, eikä ole koskaan nähnyt moista touhua :D


Hertta ja Remu


Ihana Hertta. Hertta on niin spesiaali tapaus. Sillä oli melkosen vaikea varhaislapsuus ja mä olen syöttänyt sitä pari sen ekaa viikkoa tuttipullolla. Tästä on siis jo yli viisi vuotta aikaa.


Komea Remu. Remun kyllä tarttis päästä näyttelyyn.

Hertan ja Remun vierailusta lisää kuvia galleriassa.

 

Remun jälkeen karvauksessa kävi Jekku (K. Muskotti-Masi). Jekkukin oli saanut vähän talvipuuhkaa ja hoidettiin poika kesäkuntoon.

Jekku pääsi vähän juoksemaan Rohmun kanssa:

Nää Rohmun ilmeet on kyllä niin hyviä...


Myös Jekusta on kasvanut varsin komea nuorimies.

Lisää kuvia Jekusta (ja Rohmusta) galleriassa.

Myös Jekun velipoika Mauno (K. Munkki-Mauno) kävi parturissa ja Manesta vasta karvaa lähtikin! Vaariinsa tullut :D Maunosta mulla ei valitettavasti oo kuvia, kun oli vähän liian pimeä mun kameralle. Toivottavasti Merja pian laittaa muutaman ennen ja jälkeen kuvan, niin saadaan tänne lisätä :)

Viikon päästä mulle tulee edellisten poikien sisko Mire viikoksi hoitoon. Täällä odotetaan jo innolla! Ihana päästä näkemään Mireä ihan kunnolla.